اس ام اس دلتنگی ، زیبا و جدید

اس ام اس دلتنگی ، زیبا و جدید

اس ام اس دلتنگی ، زیبا و جدید
بازدید : 2370

اس ام اس دلتنگی ، زیبا و جدید

اس ام اس دلتنگی

نفس را با تو میخواهم

تو که از نسل گلهایی

سیاهی را مکن باور

تو خورشید فردایی

• • •

cfss.ir

• • •

بی تو آتشکده

یک شیشه و سنگ است

ای دلم ، نفسی با دل من باش

که تنگ است دلم 

• • •

cfss.ir

• • •

اگر رفتم

مگو او بی وفا بود

مگو با عشق من نا آشنا بود

تو با عشقت مرا دیوانه کردی

مگو راهش ز راه من جدا بود ...

• • •

cfss.ir

• • •

همیشه یادت باشه که توی وجود من

یه جای کوچیک ولی همیشگی داری

یه جای کوچیک به وسعت یه قلب !

• • •

cfss.ir

• • •

شبی از سوز گفتم قلم ا 

بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو

بیمار عاشق

ندارم طاقت این بار غم را

• • •

cfss.ir

• • •

اگر گل بود تقدیم وجودت می شدم

اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن مینواختم

اگر باران بودم آنقدر می باریدم

تا غمهایت را بشویم

دریغا که نه گلم نه تارم و نه باران

ولی هر چه باشن و هر کجا ، بیادتم

• • •

cfss.ir

• • •

من پرستوی خزان دیده و

خاموشی تو ام

حستی گر به دلم هست

همان دوری توست

• • •

cfss.ir

• • •

ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم

ما عاشق بودیم و او بیش تر

او تنهاست و ما سوختیم

خدا عاشقم است!

• • •

cfss.ir

• • •

قلبها شیشه های احساس اند

تقدیم به وجودی که احساس

قلبش پر از معرفته

• • •

cfss.ir

• • •

زندگی تعداد نفس نیست

تعداد لبخند کسی است که دوستش داری

به وسعت خنده ات امیدوارم و منتظرم و میکوشم

اس ام اس دلتنگی


نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 ساعت : 13:7
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید